„Odkrywamy Małopolskę”
W dniach 29 -30 września 2020 roku, została zorganizowana dwudniowa wycieczka turystyczno- krajoznawcza. Nasi uczniowie mogli zwiedzić wiele ciekawych miejsc w ramach Projektu „Odkrywamy Małopolskę”. W planie były m. in. zamki np. Zamek w Wiśniczu, piramidy: Ciężkowice Dębno, Muzeum przyrodnicze, w którym młodzież brała udział w lekcji multimedialnej połączonej z warsztatami. Pogoda dopisywała, uczniowie pod opieką wychowawców i sympatycznych animatorów zdobywali kolejne trofea w czasie odkrywania Skamieniałego Miasta. Po opuszczeniu rezerwatu, udaliśmy się na pyszny obiad do zajazdu „Spiżarnia”. Na nocleg dotarliśmy do Ośrodka Politechniki Warszawskiej w Grybowie. Ugoszczeni w przygotowanych pokojach, zaproszeni na smaczną kolację mogliśmy odpocząć i udać się na odpoczynek. Rankiem kolejnego dnia udaliśmy się na śniadanie, a następnie wyruszyliśmy dalej w poszukiwaniu kolejnych przygód.
Zgodnie z planem zwiedzaliśmy zabytkową cerkiew oraz uczestniczyliśmy warsztatach z pasieką w Kamiannej. Poznawaliśmy historię pszczelarstwa, degustowaliśmy miód i robiliśmy pamiątkowe zakupy. Temperatura co prawda spadła, jednak nie przeszkodziło to nam w dotarciu kolejką na Wieżę widokową w Krynicy Zdroju.

W drodze powrotnej zwiedzaliśmy Krynicę słuchając opowieści naszego przewodnika , pana Łukasza. Zmęczeni, ale pełni wrażeń wracaliśmy do Brzączowic, gdzie czekali na nas rodzice. Cieszymy się, że mogliśmy uczestniczyć w tak ciekawej wyprawie, zwiedzić malownicze i zabytkowe miejsca.
Uczniowie z opiekunami (MK)